2009. ápr. 18.

Tépd a vöröst, ne siránkozz! - Monarchista akció a Hűség Városában, Sopronban.





A fenti képek igaz történetét egy lelkes monarchista olvasónk tárja elénk. Köszönet neki a képekért és a spontán akcióért is! A Baloldali Frontot, meg a Munkáspártot meg ezúttal is pusziljuk és reméljük, hogy ez a harcuk tényleg most már a végső volt. ;DDD

"Sopronban megláttam pár komcsi ragasztót, és úgy gondoltam, hogyha Nyugat-Európában olyan elterjedt az antifa action, ahol az anarchista, balos csürhe randalírozik, akkor Magyarországon, amely ebből a szempontból jobboldalibb, és egészen ellenpólusa lettünk a nyugati fertőnek, miért ne lehetne "Monarchist Action"?! Ez talán el is ezdődhetne pár matrica általi üzenettel, szegény balga komcsi embertársainknak :-) Ezért küldöm ezeket a képeket a mezőkövesdi vasútállomás egyik buszmegállójáról.

Megjegyzem: A komcsi ragasztott matricák olyan könnyen lejöttek, hogy álom volt szedni őket :D
Node hát, ha Isten velünk... ;)

Tisztelettel:
F. R.
Mezőkövesd"

3 megjegyzés:

Reina Nicolasa írta...

Szerencsére Veszprémben nem láttam még ilyen balos propagandát, de majd tépek és ragasztok, ha igen. Valamire legyen jó a hosszú köröm :)

Petrus Augustinus írta...

Én egyszer a 86os vonalán egy nyilas matricát szedtem nyomtam el a mi monarchistánkal, az sem rossz!

gabrilo írta...

Kommancs és nyilas matricákat tépkednek.
Ezt most feljegyeztem magamnak, intoleráns banda.