2010. okt. 5.

Idén is lesz Károly-mise!


Ebben az évben újra megtartjuk a hagyományos Károly-misét és az ezzel kapcsolatos országos zarándoklatot, amelyre nagy szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt!

Helye: Cirák és Dénesfa határán, a Király-kápolnában.
Ideje: 2010. 10. 24. 11.00
A szentmisét bemutatja és a szentbeszédet mondja Fazakas Zoltán Márton premontrei kormányzó perjel.

Arra kérünk Benneteket, hogy az esemény terjesszétek, hirdessétek, de legfőképpen gyertek el minél többen! Képviseljük magunkat nemzeti-, egyházi- és történelmi zászlókkal, áldozzunk a szent életű király emléke előtt a szentmisén. Beszélgessünk, emlékezzünk a szentmise után, a zarándoklat befejezéseként.

Az eseményen díszőrséget áll vitéz doberdói Bánlaky Breit József altábornagy Hagyományőrző Egyesület.

3 megjegyzés:

Alan Breck Stewart írta...

Gratula a plakáthoz, nekem tetszik.
Megkezdtem a terjesztést. Célpontjaim: templomok (szívesen fogadják), egyházi iskolák, egyetem, könyvtárak hirdetőtáblái, buszpályaudvar, művelődési ház.
Újság hétvégi számának vallási hírek rovata.

Szávoszt-Vass Dániel írta...

Ha van papíralapú plakát én is kérnék, elvinném pár helyre.

A zarándoklat miből áll majd? Mi valószínűleg Kapuvárról kerékpároznánk át Czirákra. Örülnénk egy pontos maps.google.com térképnek is, a helyszín alig látszik a térképen.

Labanc írta...

Sziasztok! Megy valaki Pestről kocsival? Nagyon megköszönném, ha nekem is lenne hely! Természetesen beszállnék a benzinbe. Köszi!